Joacă

#33 - Cutting edge From Smoke works collectionE subțire și lungă, cu o mireasmă discretă când nu-i înfocată; de-o aprinzi, parfumul i se adâncește până la o densitate sufocantă. Se asortează atât de bine cu vinul, indiferent de-i preferatul roșu, răcorosul alb, mereu-tânărul rosé ori favoritul înspumat. Cu cafeaua e prietenă de suflet și suflare, ceaiul îi liniștește arderea, iar după nopți fierbinți e cea care umple plămânii însetați de aer.smoke-woman-vertigo

E mai puțin subțire și mai puțin lungă; mai puțin fină, mai puternică, mai densă. E iute uneori, înțepătoare, îți taie respirația făcându-te să închizi ochii și să tușești. Uneori are gustul mentei zdrobite între buricele degetelor. Alteori al vaniliei dulci sau al ciocolatei fără lapte. Pe vreme însorită strălulcește de sub pălărie, pe vreme ploioasă încălzește de sub umbrelă. 7599693-girl--smoke-effect

E voluptoasă, cu piele închisă la culoare și pretențioasă. Nu oricine îi ține piept. Densitatea-i e atât de accentuată că provoacă amețeli cu naturalețe.

smokewoman

Poate că despre țigară povestesc. Ultima-mi țigară o țin acum între degete, o mângâi a despărțire. Încă nu sclipește plimbându-și fumul prin aerul ciupit de greierii din curte, încă nu se înalță către cerul plămânilor mei.

Încă o alint, ca pe-o iubită de care mă despart de prea multă dragoste, îi sorb parfumul ca iubitei care mă farmecă doar pentru că este, o sorb din priviri ca pe cea mai frumoasă iubită ce s-a oferit ochilor și degetelor mele înfometate. O voi iubi cu patimă ca pe iubita pe care am așteptat-o prea mult să devină a mea. Și-o voi păstra amintire. sexy-smoking-skull-manipulation

Lasă un răspuns

