Cuget(are)

Nu știu dacă experiențele mele-s suficiente pentru omul care am devenit. Pentru că eu nu am trăit și nu trăiesc doar prin experiențe – ale mele, chiar ale tale de binevoiești să mi le împărtășești – ci eu trăiesc mult prin gând, prin abandonul acela dulce în brațele fanteziei.

degas.rehearsal

Căci până la urmă, ce e gândul? – E repetiția acțiunii, ca la teatru.

Știu că nu doar experiențele, ale mele și ale tuturor ce au binevoit să și le facă cunoscute, au influențat persoana care sunt; experiențele reprezintă o mică parte, extrem de puternică, a celor ce ne-am format; cred că experiențele strămoșilor noștri ne ghidează încă.

Lasă un răspuns

