Amintește-mi Trandafirii

Roses my dear

Mai zi-mi o dată ce erau trandafirii. Parfum?

culori topite către margini

de soare

––– de toamnă. E iarnă. Azi. Ieri nu

am visat vocile

vibrau corzile viorii sub degete lungi, subțiri,

albe cozi de stea căzătoare. 20131027_59

Și totuși ce erau, spune-mi răbdător

cine erau culorile acelea

umpleau camera înaltă

până la tavan fără să urce pe scară ori

pe pânza țesăturii

baldachinului unde ieri nu

am visat corzile

vocale lunecau pe geamul mansardei

lângă locul de joacă al lunii. Octombrie

s-a dus în trecut.

Erau oare ei

acei copii maturi de timp

petrecut cu tine

––– atunci

Iar nu-mi amintesc unde sunt trandafirii

parfumul

––– culoarea pământie a toamnei.

20131124_75

Photos – Paula Gecan

Lasă un răspuns

