Eyes Wide Shut

 EWS-a

eyes wide shut

haos într-un mesaj imens… o parte din el…

o provocare sinceră… una care va aduce după sine o liniște mormântală, zicea…

dar și-a asumat asta și mi-a scris

despre el și „traiectoria” lui

despre iubirile lui

pe care puțini le cunoșteau…

mai degrabă îi cunoșteau iubitele.

***

introducere în visul lui

zicea că atunci când te gândești obsesiv la ceva, te bântuie și în vis

nu-ți dă pace… te ajută foarte puțin… te ucide și

te ține ucis

obsesii… vinovate

cu toții le avem… puțini le povestim

zicea

nu știa de ce-mi scria mie

simțea că se deschide mie într-un punct și că eu mă deschideam cât să-i fac lui loc

să înțeleg ce e înlăuntrul lui

– insera multe zâmbete în rânduri –

***

vis – rezultatul unor stimuli reali care provoacă conștiința în timpul somnului

***

mă visase

mă visase după pozele unde purtam o mască de carnaval

după cât de altfel sunt și după cum când găsesc ceva „altfel”

îmi pun întrebări și vreau să aflu mai mult

să „profit”, probabil obraznic… să întreb, să scriu, să aflu

să construiesc o imagine cu cât mai multe detalii fără ca celălat

să observe… fără ca celălat să poată fi ipocrit.

o fată îi povestise despre mine

despre mine drept „a BITCH that really leads and knows how to SEDUCE”

credea eronat că-s suflet pentru sufletul unui prieten de-al lui

mi-a scris că știind astea, atunci când m-a văzut

în orașul lui

a năvălit peste mine cu camera foto

să aibă cât mai mult

apoi, îmi zicea, că l-am surprins cu mesajul meu ce i-l trimisesem atunci, pe loc

în care-i spuneam de acele priviri

pe care zicea că le-a evitat cât a putut…

ne-am scris, am vorbit, mi-a trimis poze, a învățat că sunt altfel…

și a simțit că e ok să… vorbim?

***

prezența mea îi provoca valuri de plăcere – în inbox, vizual, sms, surprize

și mi-a scris despre al său vis

 EWS-c

eyes wide shut era printre filmele lui preferate

– cred că mai e –

femei care greșesc și apoi se pierd, în alegeri, în emoții și tăcere vinovată

femei frumoase… cu bărbați care iubesc… femei cu lexic… femei care nu au „lacune”

femei care călătoresc… care au iubiți și trăiesc elegant

femeile ALTFEL

femeile care iubesc vinovat

***

îmi studiase pozele – ai o grămadă de poze, îmi scrisese

o mulțime în costume și multe cu oameni faini, oameni lângă care păream foarte mândră… apoi pozele făcute de el

apoi pozele cu masca

***

„adaugă-mi o oră împreună și o voi adăuga la fericirea-mi”, mi-a spus că i-am spus atunci

asta i-a provocat un vis, stimuli… 100&

*****

vis

se făcea că stabilisem să ne vedem în orașul meu

că-și aduce aparatul foto să se poată ascunde după el și să înțeleagă că am o mască…

dar dedesubt sunt eu… așa cum visa el că sunt

haine frumoase, părul prins în coadă

în care port haine pe care el le alesese de la distanță

în care știam amândoi că de doar o oră… că ne vom revedea a doua zi… că se termina cu răspuns la un joc… și că am fost amândoi de acord că merita din plin

***

a ales haine frumoase… fără lenjerie intimă…

eu totuși am ales să-mi aducă o pereche… pe care să o port a doua zi… să-l fac să simtă că am fost și că eram vinovați față de cei cu care urma să ieșim la un ceai sau la o poveste…

***

ne-am văzut a doua zi… a fost o „plăcută vină” și s-a trezit cumva că e un vis obraznic… că sunt ALTFEL…

că uneori obsesiile au nevoie să fie împărțite cu cineva care gândește la fel

pentru un ego imens, pofticios și pretențios

probabil nu ne-am mai văzut apoi, zicea, dar nu uitase nimic

iar pozele făcute atunci

îi arătau uneori

visul lui

***

în post scriptum a spus

visul rămâne… uneori se repetă

actorii sunt aceiași, chiar dacă nu se iubesc

schimbă decorul și acțiunea

și zâmbesc satisfăcuți

actorii buni se caută tot timpul și rareori joacă împreună

când o fac

vorbim despre cele mai bune filme

EYES WIDE SHUT

EWS-b

2 gânduri despre &8222;Eyes Wide Shut&8221;

Lasă un răspuns

