Cea Mai Frumoasă Dimineață

Lumina zorilor de vară petrecute pe dealul meu se joacă printe gene dis-de-dimineață până mă face să clipesc și să-mi scutur visele de sub pleoape; mă trezesc înfășurată în brațele lui. Gem ușor de plăcere în căldura protectoare a corpului său, până simt răcoarea care începe brusc de la jumătatea gambei stângi ce se odihnește deasupra păturii subțiri.

În iarbă

Ah… e vară. Ușor, mă rotesc până-i găsesc zulufii întunecoși lunecându-i pe frunte; degetele mele deja se împletesc cu ele, descoperind câte un pic din pielea albă și cufundată în vis. Parcă-i tot mai cald sub pătură, mă gândesc dezgolindu-mi piciorul drept până aproape de coapsă. Nu mă satur să-i privesc chipul, trec minute și raze de soare și eu tot am treabă cu zulufii aceia, cu parfumul discret ce-i învăluie pielea; și-l sărut, la început ușor cu buze ca aripi de fluture tânăr, apoi, prinzând curaj și forță, mă fac simțită până se trezește.

Un ochi, apoi al doilea; stângul și apoi dreptul. Imediat fața i se luminează în zâmbet și eu iau foc. Brațele se strâng mai tare în jurul meu și după un scurt sunet gutural mă sărută de parcă doar așa s-ar asigura că eu sunt acolo și nu vreun abur din visele dimineții.

Lumina dimineților petrecute pe dealul lui e întârziată de niște draperii grele și întunecoase. Rar mă trezesc prima acolo, doar când vreun examen sau două urmează să-mi populeze ziua; de cele mai multe ori sunt trezită de săruturi mici și răcoroase și de-o privire care îmi dă foc, de mângâieri și respirație pe ceafă, de răsuflare care mă inhalează. De el.

Doi

18 săptămâni de zile și nopți și 19 zile de luni de cea mai frumoasă dimineață. Și-i abia vară.

Fotografii – Paula Gecan

Lasă un răspuns

